Najczęściej zadawane pytania
1) Czy korzystanie z serwisu GastroPraca.pl jest płatne?
Wszystkie usługi, które udostępniamy naszym użytkownikom są bezpłatne. Osoby poszukujące pracy za pośrednictwem GastroPraca.pl oraz pracodawcy nie ponoszą żadnych opłat.
Bezpłatnie, możesz skorzystać między innymi, z takich usług, jak:
- wyszukiwanie ofert pracy,
- aplikowanie na ogłoszenia,
- korzystanie z konta GastroPraca.pl
- korzystanie z artykułów, które publikujemy na Blogu
- zapisywanie się na powiadomienia o interesujących Cię ofertach pracy.
2) Jak dodać ofertę pracy?
Aby dodać ofertę pracy, należy zarejestrować się jako pracodawca a następnie zalogować się na swoje konto. Na górze strony należy kliknąć przycisk „Dodaj ogłoszenie” i wypełnić wszystkie dane. Oferta wygasa po 30 dniach od jej dodania, chyba że okres ten zostanie przedłużony przez przejście do zakładki „Zarządzaj ofertami pracy” i kliknięcie ikony odświeżenia przy wybranym ogłoszeniu. W jednym momencie możesz mieć aktywnych 10 ogłoszeń.
3) Dlaczego moje ogłoszenie zostało usunięte?
Usuwane są wyłącznie ogłoszenia niezgodne z regulaminem. W razie wątpliwości co do powodu usunięcia ogłoszenia, prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem.
4) Jak zgłosić błędy w serwisie bądź naruszenie regulaminu
W razie napotkania jakichkolwiek błędów bądź naruszeń regulaminu przez użytkowników, prosimy o informacje poprzez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt lub bezpośrednio na adres mailowy: kontakt@gastropraca.pl
5) Co zrobić w przypadku gdy nie pamiętam hasła?
Jeśli nie pamiętasz hasła do konta kliknij tutaj i podaj nowe hasło, a następnie potwierdź je za pomocą linku weryfikacyjnego, który otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail. Przesłanie takiej wiadomości trwa zazwyczaj kilka minut. Jeżeli nie widzisz wiadomości od nas na swojej skrzynce e-mail, upewnij się, czy nie trafiła do folderu „Spam” lub do jednej z innych zakładek.
6) Jak zmienić hasło do swojego profilu w serwisie?
Jeśli chcesz zmienić aktualne hasło do konta, zaloguj się na swoją konto a następnie przejdź do zakładki Ustawienia/ Zmień hasło.
7) Co zrobić w przypadku gdy nie dotarł do mnie mail z linkiem do aktywacji konta lub do resetowania hasła?
Zacznij od sprawdzenia czy mail nie dotarł przypadkiem do innego folderu w Twojej skrzynce. Może się okazać że mail trafił do jednej z zakładek „Powiadomienia”, „Oferty”, „Społeczności”, „Inne” lub „SPAM”. Jeśli okaże się, że maila nie ma w żadnym folderze, prosimy o kontakt pod adresem kontakt@gastropraca.pl.
8) Gdzie mogę zobaczyć aplikacje oraz CV potencjalnych kandydatów do mojej oferty pracy?
Jeśli zarejestrowałeś się jako Pracodawca to możesz to sprawdzić w zakładce „
Zarządzaj aplikacjami„. Potencjalni kandydaci mogą aplikować za pomocą życiorysu stworzonego w serwisie i dodatkowo mogą również załączyć swój plik CV. Na zdjęciu poniżej możesz zobaczyć przykład tego co zobaczysz gdy kandydat wyśle swój życiorys oraz CV. Po kliknięciu na ikonę można zobaczyć konkretną aplikacje.